Het overzicht van de geregistreerd schades op de verschillende resources in de vloot, is terug te vinden via Beheer > Fleet > Schade.

De schades die in dit overzicht worden getoond, beantwoorden aan de volgende criteria:
- Zij werden geregistreerd binnen de opgegeven periode (1) (welke standaard staat ingesteld op een periode die twee weken geleden startte en zal eindigen binnen twee weken)
- Zij werden geregistreerd op een resource waarvan de eigenaar of huidige pool werd geselecteerd in de filter (2)
- Zij beantwoorden aan de filters die al dan niet werden ingesteld (3)

Voor alle schades in het overzicht, wordt de volgende informatie getoond:
- Op welke resource werd de schade geregistreerd. Hiervoor wordt de volgende informatie getoond:
- Nummer van de resource in ProPlanner
- Nummerplaat
- beschrijving van de resource
- Op welke datum de schade werd toegevoegd
- Om welk soort schade het gaat (type, categorie en beschrijving)
- Of er al dan niet foto's werden getrokken van de schade en hoeveel
- Of de schade blokkerend is, dringend hersteld moet worden of reeds hersteld is en wanneer
- Op welk contract de schade werd toegevoegd en door welke bestuurder
Vertrekkend vanuit dit rapport:
- Kan je de betreffende resource openen in een nieuw tabblad (via dubbelklik of via het oog-icoon). Hierbij kom je meteen in de tile "Schade" terecht op de betreffende resourcefiche.
- Kan je het contract openen (opnieuw in een nieuw tabblad) waarop de schade werd geregistreerd. Dit is mogelijk door op het contractnummer te klikken.
- Kan je de fiche van de bestuurder openen (ook weer in een nieuw tabblad) door op zijn / haar naam te klikken. Hierbij kom je meteen terecht in de tile "Extra" waar de door de bestuurder geregistreerde schades worden opgelijst.