Ja dat kan. Hiervoor ga je naar het overzicht van de klanten (Beheer > Klanten > Klanten) waar je de gewenste klant selecteert. Wanneer je het detailscherm van deze klant opent, kan je via de tile "Facturen" zijn betaalstaat raadplegen:

De mini-tile "Facturen" aan de rechterzijde van het scherm, geeft je meteen een duidelijk overzicht van de betaalstatus van deze klant. Je vindt er de volgende informatie op terug:
- Openstaand saldo - dit is de som van de saldi van al de nog openstaande facturen voor deze klant
- Vervallen saldo - dit is de som van de saldi van al de nog openstaande facturen voor deze klant waarvoor de vervaldatum reeds voorbij is
- Het totaal aantal facturen voor deze klant, met een aanduiding van het aantal openstaande en het aantal vervallen facturen.
- Het totaal aantal creditnota's voor deze klant, opnieuw met een aanduiding van het aantal openstaande en het aantal vervallen creditnota's
Het detail aan de linkerkant van het scherm toont vervolgens meer informatie over de facturen en/of creditnota's voor de betreffende klant. Standaard zullen op dit scherm enkel de openstaande facturen en creditnota's worden getoond, maar via de dropdown "Toon" kan je ervoor kiezen om:
- Alles te zien (zowel de betaalde als de niet betaalde facturen en creditnota’s)
- Enkel de betaalde facturen / creditnota’s te zien
- Enkel de openstaande facturen / creditnota’s te zien
- Enkel de vervallen facturen / creditnota’s te zien (i.e. openstaand waarvan de vervaldatum reeds is verstreken)