Via dit rapport kan je voor elk contract dat werd uitgecheckt binnen de rapporteringperiode (die standaard staat ingesteld op de huidige maand) nagaan welke gebruiker welke actie heeft uitgevoerd en of de juiste procedures hierbij werden gevolgd (bijvoorbeeld werd de check-out ondertekend, werd de check-in ondertekend, enz.). Via de filterbalk aan de linkerkant van het scherm kan je:

  • De rapporteringsperiode aanpassen
  • De pool selecteren waarvoor je de contracten wenst te bekijken (check-out en/of check-in)
  • Bepalen dat het rapport moet worden beperkt tot de contracten met bepaalde verhuurtypes
  • Bepalen dat het rapport moet worden beperkt tot de contracten met bepaalde status

 

Het rapport toont de volgende informatie:


NAAM VAN HET VELDINHOUD

Contract ID

ID van het betreffende contract. Wanneer je hierop klikt, zal het betreffende contract in een nieuw tabblad worden geopend.

Vestiging

Naam van de vestiging waarbinnen het betreffende contract werd aangemaakt.

Contract gemaakt door

Naam van de gebruiker die het contract heeft aangemaakt.

Contract gemaakt op

Datum en het tijdstip waarop het contract werd opgemaakt.

Vertrek

Pool van waaruit de resourceplanning is vertrokken.

Contract ondertekend

Geeft aan of het contract werd ondertekend door de klant.

Check-out door

Naam van de gebruiker die de check-out van de resourceplanning heeft geregistreerd.

Check-out ondertekend

Geeft aan of het gegenereerde check-out document werd ondertekend door de bestuurder.

Check-in door

Naam van de gebruiker die de check-in van de resourceplanning heeft geregistreerd.

Check-in handtekening

Geeft aan of het check-in document werd ondertekend door de bestuurder.

Gereserveerd van

Datum en tijdstip van de geplande start van het contract.

Feitelijke start

Datum en tijdstip van de check-out van de betreffende resourceplanning.

Check-in op

Datum en tijdstip van de check-in van de betreffende resourceplanning.

Verhuurtype

Het verhuurtype dat werd geselecteerd op het contract.

#Identiteitskaart foto's

Aantal foto's van de identiteitskaart die werden genomen op het niveau van de betreffende klant.

#Rijbewijs foto's

Aantal foto's van het rijbewijs die werden genomen op het niveau van de betreffende klant.

# Externe referenties

Het aantal externa referenties die er op het contract aanwezig zijn.