Wanneer een contract niet voorzien is van een handtekening, krijg je de alert ‘geen handtekening op het contract’ te zien. Dit is bijvoorbeeld het geval bij contracten die oorspronkelijk ondertekend werden, maar waar achteraf een wijziging aan toegebracht werd.
Dit kan het geval zijn bij bijvoorbeeld een contract dat wordt verlengd of bij een wissel van resource waarbij een handtekening ter goedkeuring wordt gevraagd...of misschien heeft je contract in de eerste plaats al helemaal geen handtekening nodig.
Je kan per klant of per contract instellen of een handtekening vereist is of niet.
Merk op: Indien je van deze feature gebruik wilt maken, neem dan contact met ons op.
Eens deze feature door ons werd geactiveerd, zal je als gebruiker de mogelijkheid hebben om op het niveau van het contract zelf aan te duiden dat een (nieuwe) handtekening niet is vereist, om op die manier de waarschuwing voor een niet getekend contract weg te halen. Ga hiervoor naar Contracten > selecteer een contract en open de tile > reservatie.
Wanneer je als gebruiker helemaal onderaan de checkbox ‘geen handtekening op contract vereist’ aanvinkt, zal je een reden moeten opgeven. Deze reden zal dan als memo geregistreerd worden.
