De periode waarin de wagen daadwerkelijk door de klant wordt gebruikt, kan door omstandigheden afwijken van de gereserveerde tijd die op het ondertekende contract vermeld staat. Dit wordt gedekt door de klant een check-out en check-in document te laten ondertekenen.
In bepaalde gevallen, zoals bij boeteverwerking of discussies met de verzekering, kan het echter nodig zijn een ondertekend contract te hebben met vermelding van de werkelijke check-out en check-in tijden.
Om de klant niet onnodig te belasten met het ondertekenen van meerdere documenten, bestaat de mogelijkheid dat de klant bij het ondertekenen van de check-out ook automatisch het contract ondertekent.
Aanvullend kan het voorziene check-out tijdstip op het contract worden aangepast naar de werkelijke check-out tijd. Hiervoor zal de bestaande tag op de contracttemplate om de vertrektijd weer te geven moeten worden aangepast naar een nieuwe tag.
Deze functie is ook voorzien voor de check-in:
- Er is een instelling waarmee u bij het ondertekenen van de check-in het contract opnieuw kunt laten ondertekenen.
- Mits aanpassing van de tag op de contracttemplate kan de voorziene aankomsttijd worden vervangen door de werkelijke aankomsttijd.
Als het versturen van het check-in document naar de klant is geactiveerd, zal het nieuwe contract samen met het check-in document naar de klant worden gemaild.
Neem contact op met support@proplanner.eu om dit kosteloos voor u in te stellen.
Als u gebruik maakt van onze ProPlanner Fines Management integratie, zal dit automatisch voor u worden ingesteld.